close

今天我媽跟我說..她願意讓我再回去英國學語言
因為她覺得,如果她不讓我去,我一直想去也不是辦法~
而且很多朋友的小孩,也是出國回來又再出國(可能看了太多例子吧)
所以...我要去就盡快吧...
只是先跟我說明~下次回來,如果又說要再去...就不會給我錢再去就是了!
很開心囉...因為總覺得找工作什麼時候都ok,不差這半年啦...
就讓我做想做的事!!!

Today my mom told me, she can let me go back UK for learning english.Because she think if she doesn't let me go, i still want to go. it's not good for me. My mom's friends's children have same condition as me. so...she knew too much examples. I'm very happy i can go back. i always think it's doesn't matter i have to find a job now. thanks mom. let me do what i want to do. love u~  

arrow
arrow
    全站熱搜

    smalleyesmay0102 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()