最近天氣還不錯,都出太陽..
昨天開車去台茂,不是我在說,以車代步的感覺真好...
很高興和小向向見面吃飯囉^^ (幸運遇到她的出關期)
開心聽到我織的圍巾很受小向和她媽的喜愛^^ 呵呵呵~
也謝謝小向送我禮物,真是沒想到說...
因為目前回來,只有我送別人的份...真是太感動了啦~

晚上看龍騎士
沒什麼劇情..結局以為龍會死掉..沒想到竟然被主角治癒復活了..
害我被騙了幾滴眼淚..

今天終於開始進廠維修~本來只是想修一下頭髮就好
看雜誌,看到還不錯的髮型,所以..燙+剪
可是結果跟我看到的髮型,完全不一樣...
有點後悔燙了..而且又剪好多頭髮掉...
下次不來這家換髮型了..
真是..希望趕快留長啦..煩

Recently the weather is good, a little sunny~Yesterday i drove my car to 台茂, it is good to drive insted of walking. (hahaha~i'm too lazy) i'm happy to have a lunch with Ann and to hear she and her mother love the scarf  that i kneated. i was very surprised to get presents. When i come back, I always gave someone present(coming back Tw, u always buy some for friends) thank you, Ann~i'm very happy!!!

Night i watched the Eragon. so so...the story is boring. Someone called Eragon, he picked up the egg and hatched a dragon. He met someone who teach him magic and swordsmanship...than, go to kill bad person. of course he won at the end. But i thought the dragon will die. To my surpise, she is healed. 

Today i had a haircut and burn. i don't like my hair now. i hope it's getting better.

arrow
arrow
    全站熱搜

    smalleyesmay0102 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()