close
在聖誕節前夕的前一晚,我跟朋友去夜店
那天是超衰的一天,不是我在說
要跟朋友講話的同時,剛好Cherry也抬頭,頭敲到我眼鏡
沒想到..鏡片掉到地上也就算了,沒想到連框都撞壞了..
大家都覺得太誇張了!!!這也就算了,大不了回台灣再配一支嘛~
結果當天還扭到腳,吼...我也不知道是怎麼一回事~
想說休息一下就沒事...沒料到,隔天一醒來腳都不能動,走路痛的要死...
把我嚇死只好到中醫報到...第一次針灸就這樣發生了!!!
醫生說我過度運動才導至突然腳沒力,跌倒筋扭到...
我聽到差點沒昏倒...我平常沒啥運動~
最近查了知識才知道,要做暖身..(對我這平常沒運動的人來說)
扭到的那幾天,要好好休息~腳就會好~
剛好好死不死當天晚上就要去法國
可能就是沒好好休息,狂走那幾天~
所以導至現在回台灣,腳偶爾還是痛痛的!!!
今天還是去給醫生看!!!可能這禮拜都找他報道吧..
希望能早點好囉...!!!

下午也去配了眼鏡...度數沒增加,但閃光增加..OMG
我的閃光真是令我擔心,越來越高了..150度和200度~我的媽呀
當下只好配更好的鏡片,抑制我閃光繼續增加!!
又不小心買了一付可愛復古的太陽眼鏡...小朋友一位一位的離開我了!!!

I went to Event with my friends before Christmas Eve. That day was not my day. First, I broke my glasses (because cherry head is harder than my glasses). Than, I sprained my knee. I thought it’d get better after taking a rest for a while. Next day, I found I couldn’t move my leg when I woke up. So I went to see a Chinese doctor. This is the first time I did acupuncture. Doctor told me I had to take 3 day rest. But I didn’t listen to, because that night I had to go to Paris. I walked a lot there. Maybe because this, I still can feel my knees hurt. So, today I went to see a doctor, he told me I have to take more rest. And maybe I have to see him everyday this week. Oh~ I hope this time my leg will totally recover.

 

In the evening, I went to glasses shop. After optometrist checked my eyes, I’m very worried about my astigmatism. One eye is 150, the other is 200. Omg~ too hight!!!so I paid much money to buy glasses for stopping astigmatism increase. I hope it does work on my eyes. And than I saw one cute sun-glasses, so today I bought 2 glasses. Kill me~ someone give me money, Plz

the song recently i usually listen to  
Sum 41--still waiting
Avril Lavigne--keep holding on (download)
hahahaha~they are a couple.

arrow
arrow
    全站熱搜

    smalleyesmay0102 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()