這禮拜丫...白天幫忙爸做事、送貨、拿貨...
還要用申請學校的東西...準備出國的東西...
有夠忙碌滴...
但是我怎麼還是沒有瘦下來咧...氣死我啦...

明天要自己上台北辦簽證,希望一次成功囉.. 不然我一定會"起笑"
自己辦英簽..發現這次填的問題(80題)..比上次更多(60題)...
因為去過英國,所以還要回答之前去英國的幹嘛的問題...
真的會看嗎...令人懷疑!!! 

昨天發生很有趣的事情
我在英國homestay的主人是Dom
叫我回台灣的時候可以聯絡他的姪子..看過的好不好..
他差不多是去年10月還11月來台灣...剛好我去英國,他來台灣..
回來的時候,我傳簡訊給他..
過了一個多禮拜吧...我也不清楚...竟然接到電話...哈...超訝異滴說!!!
而且中文還滿不錯滴..至少我講,他都聽的懂..
人家三、四個月就有這種程度..我看我要好好加油囉^^

差點忘了..今天是情人節吼...
不過這種日子跟我好像沒什麼關係...
祝有情人 情人節快樂
祝沒情人的朋友們..趕快找到Mr.(Mrs.) right ! 

 This week white day i help my father's work and i have to prepare myself documents for applying. i'm very busy but why i didn't lose weight. shit !!!!

Tomorrow i'm going to apply UK visa. i hope i will sucessfully get visa. otherwise, i'm going med. i found this time questions are more than last time. (more 20 questions), because i went to UK before. i'm highly suspect will they read all what we filled in?

yesterday i was very surprised to get Mark's phone call. he is Dom's nephew. (Dom is my homestay host before) i promised him i will contact Mark when i came back Taiwan. i just sent msn message and mobile text to him. about 1 week later, he called me yesterday. i was shocked!!! hahahahaha he stayed taiwan during about 4 months. he can speak chinese very well. he can understand what i say. hmm i think i have to study english very hard. i can't lose. 

i almost forget today is lover's day. maybe because i don't have boy friend now. i wish everyone happy lover's day. if u don't have girl or boy friend, i hope we can quickly find Mr. Right !

arrow
arrow
    全站熱搜

    smalleyesmay0102 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()